4/4-11

Hejsan alla bloggisar!

Idag var jag först i skolan till kvart över 2.
Sen tog jag skolbussen till stallet ca kl.15.00
Sedan tog jag in carre och körde med ryktstenen hur länge som hällst! (Frida hade mockat åt mig.)
Sen red jag Carre på volten, och han var jätte fin!
Jag tränade lite på de som jag tränade på igår med Stigis.
Altså galopp åt båda varven lite galopp från skritt (Fast jag gjorde inte galopp från skritt med stigis, men endå.)
Jag tränade också lite på förvend galpp.
Och en gång när jag skulle göra lite förvändgalopp halft igenom bockade han lite.
Man det är inte så läskigt.

Aja skriver snart!!
//Eve & världens bästa CARRE!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma Hansen

Hej!

Sökte runt på google efter min gamla sköthäst (Möllegaards) Susette och hittade då din blogg. Var skötare åt Susette när hon fick Carette, vad kul att se hur fin han blivit! :)









2011-04-09 @ 18:05:47
URL: http://ejmah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0