Stäket!

Hejsan!! Eve här!

Igår var jag i Stäket och tävlade.
I förklassen van jag och Bella kom tvåa.
Sen fick vi vända jätte länge.
Och sen var det lagklassen.
Jag fick 53% vilket var VÄLDIGT konstigt!!
Domaren var helt knasig.
Alla som hörde att jag fick 53% blev helt chokade.
Elvira fick 58%
Sofia fick 66%
Ebba fick 61%
Och jag fick ju 53%
Vi kom på en tredje plats med laget.
Men i nästa omgång som är i Bogesund ska vi vinna!!
Det var bara 4p ifrån att vi hade vunnit!
Rosetterna var super duper mega bega stora.
I förklassen var nag ett svart shabrak som det stoh Hööks på, en vatten flaska och en stor havresäck. Och en placket såklart!
Och i lagklassen fick vi en grimma där get stog Hööks nästan överalt och en placket.
Det var jätte kul!!
Och Carre var jätte snäll och duktig som stog och väntade i transporten.
Det var första gånden jag tävlade två klasser med honom.
Han blev jätte nöjd med havre säcken!! *FNISS
Och snart är det påsklov och då ska jag vara på tränings läger hoss Stigis.
Frida, Julia och Jossan ska också göra de.
Carre kommer bli helt färdig efter den hälgen!


Här är en bild på carre igår:





Kommentarer
Postat av: Nora

Hur gör du dina header´s?? snälla förklara eller typ skicka ett medelande via Facebook till mig,snälla Eve!! Du är bäst!!

2011-04-12 @ 19:54:03
Postat av: Emma

Snälla Eve kan du vissa mig hur du gör den dära bloggen såå fin!!??

2011-05-27 @ 21:52:38
URL: http://carreve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0