Barbacka ritt

Hejsan, Svejsan i lingonskogen. ♥

Idag gick jag upp runt kl. 08.00
Jag kollade sedan lite på tv och sen åt frukost.
Jag åt Special K och en macka.
Sen cyklade Frida och jag ner till stallet med Nixon. (Våran hund.)
Vi mockade och bytte vatten.
Sen red vi barbacka på ängen.
Vi red inte så hårt men jag tränade lite skänkelvikningar och lite galopp fattningar från sktritt.
Vi red i ca. 40 minuter
Carre var jätte fin! ♥
Sen borstade vi av dom och släppte ut dom i hagen.
Sen åkte vi hem och åt pasta med ostsås. GÖTT!!!!!

Kl. 15.00 skulle jag och mamma på Div.II möte på delselius i Grisslinge.
De sas inte så mkt men vi skulle ha någon programridning och och hur vi tyckte att vi skulle ta ut laget.
Sen åkte jag och mamma och handlede lite och jag köpte ett par svarta Pikeur ridbyxer med brun skoning.
JÄTTE SNYGGA!!!!
Sen åkte vi hem.
SLUT...

Ha det bra nu :D
/Eve & den superduper megafega ABSOLUTA bästa ponnyn på hela jordklotet!!!!!!!!!!!! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Du menar väl bäst i hela universum?

2011-08-08 @ 21:59:56
Postat av: Merry

Hello, girls, I came again;-) Very nice to see your messages and photos again.

But sorry I don't know swidish. Maybe I pressed wrong button when I looked through your messages.



Have a great day;-)

2011-09-01 @ 15:24:29
URL: http://www.bonbonelec.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0