Frösåkers RK

Hejsan alla underbara läsare till världens bästa blogg! =) (Om jag har några.)

Igår var jag och Frida i Frösåkers och tävlade.
Det var B+C klass så det blev Större tjejer och hästar som tävlade.
Det var väldigt varmt och kvaft.
Jag tävlade LB.1 och LA:1.
I LB:1 kom jag trea och blev placerad. :)
Jag fick rosett, plakett, hästgodis och någon slags trasa. S:l
Men jag blev ändå placerad.
Jag fick 66% Och domaren var rolig för hon gav till mig från 4-8.
Han var lite seg men det var nog av värmen.

I nästa klass var även Frida med i.
Carre var seg och gjorde inga skänkelvikningar... :S
Vi fick trots allt 58%
Jag och pappa gick till transporten och lastade in Carre.
Sen gick vi och kollade på Frida.
Det såg jätte bra ut
Hon fick 76%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En vinst såklart! :)

En härlig dag med mkt värme!
/Eve och Carre!!!! <3 :D

Bilder:













Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Toppen prestation. Klart att Du har läsare! Jag kollar varje dag om det kommit något nytt. Söt ponny och ryttare.

2011-08-07 @ 19:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0