Träning i Högbo ;D

Hejsan!

Som jag skrev förut var jag i högbo idag och tränade.
Julia och oki tränade också.
Frida, Julia och mamma är även på väg dit nu för Frida och Julia ska träna. (Julia har 2 hästar.)
Det gick jätte bra för mig!
Högbos ridhus var jätte bra!
Underlaget var super mjukt och bra och så var ridhuset isolerat.
Jag övede mkt galopp.
Man var väldigt mjuk och fin! <3
Dom som bode här förut var också där och tränade.
Så jag var väldigt nöjd idag! :D

Hästarna som står i stallet:

  • Carette        Dressyr            
  • Gandalf        Dressyr
  • Almiro          Dressyr
  • Okidoki        Dressyr
  • Little big man   Dressyr
  • Cherys child cheroki (Tror det stavas så)  Dressyr
  • Lorena       Hopp


Ska kolla in FB nu så
PUSS!!

/Eve!<3 ;* :D



Världens bästa kille!!! <3 :`)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0