SÅÅÅÅÅÅ LÄNGE SEDAN

Tjaba, Tjena, Hallå!! ; )

Jag har inte blogagt på ett tag nu men jag har inte orkat...
Idag har jag ridit Carre och det gick bra!
Först var jag på Pyssel med Bea och Emma.
Det var sista gången för mig där. : (
Det var lite tråkigt!
Sen åkte jag och Frida till Stallet och red.

Imorgon ska jag rida lektion med Gandalf för Stigis och Julia på Oki.
Det ska bli mega kul!!!! : DDDDDD
För Carre är inte helt igång så då tog jag Gandalf. : )

På måndag-tisdag så ska jag och Bea sova över hos Malin!!!
Super roligt!!

Jag har varit sjuk 2 dagar nu. ; (
Fast inte nu! ; )
Hade JÄTTE ont i halsen.
Och desutom så är Madde utomlans så vi tar hand om Ludde åt henne.
Han är jätte söt!!
Det är Nixon me!!<333

Nu ska jag titta lite till på Bonde söker fru, så
PUSS!!!! <3<3<3<3<3 ;*

SKULLE LADDAT UPP DETTA IGÅR MEN, MEN!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0