Idag har det varit NAJS! <333

Hej!<3

Idag vaknade jag vid ca. 07.00 på morgonen.
jag kunde inte sova om..
Sen kollade jag lite på TV och sen åkte jag, Julia och mamma till stallet och släppte ut hästarna!
Sen åt vi frukost.
Jag åt corn flakes och mjölk.
Efter det åkte vi till stallet.
Jag och Julia red medans Frida vägde höpåsar.
Jag skrittade bara och travade några varv.
Sen åkte vi hem och gjorde oss i årdning till julbordet!
Jag hade blåa jeans och en svart kofta! : )
Jag blev PROP mätt!!!!!!!!!!!
Jag hade jätte roligt med Bella!
Vi hade ett slags julklapps spel.
Alla ska ta med sig ett varsitt paket för ca. 50:-
Och då ska man ha två tärningar och så ska man försöka slå en sexa.
Och då får man ta ett paket.
Jag fick 5st paket, och fick fläst av all!
HAHA, kul!!<3 ; D

Och nu ligger jag i soffan och bloggar samtidigt som jag kollar på TV. : )
Imorgon är det skola STÖN! : (
Jaja jag får träffa kompisarna i vart fall.
Nu ska jag gå och kolla in FB
PUSS!!<3 : D


MY SWEET LITTLE PONY!!<33333333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0