Rubrik... vet ej

Hejsan!!

Igår gick jag upp runt halv nio och gick och kollade på tv.
Sen åkte jag, Frida, mamma och pappa och handlade.
Vi handlade till Stigis lägret som är på onsdag-Fredag.
Då ska jag berätta ALLT om hela lägret. :)

Idag gick jag också upp runt halv nio.
Sen lindade jag, Frida och mamma upp jätte måga lindor som hade varit hemma på tvätt.
Efter de bakade jag och Frida en choklad kaka med strössel på. :S
Den blev inte specielt vacker precis men den såg god ut! ;)
Sen åt vi lunch.
Jag åt fiskgratäng. Jätte gott!!
Så bar det av mot stallet.
Vi städade hela sadelkammaren, och det behövdes värkligen!!
Det blev jätte rent och snyggt.
Sen åkte vi och köpte en varsin glass i Bullandö handel.
Jag tog en Daim strut. YUMMMMM!
Sen shampade vi Alle och Carre.
Dom blev jätte rena och fina.
För dom måste ju bli rena till stigis lägret morgon.

Ja, ja
Måste gå och ducha nu.
Puss och kram, tavelram
/Eve och Carre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0