Farsta!!

Hejsan Svejsan Bloggen!
Igår var jag och tävlade i Farsta.
Och jag vann!
Carre var jätte duktig.
Vi fick 64,444%
Och jag är jätte nöjd!
Som pris fick jag en påse morötter, en twix, en klubba och en festis.
Ock så fick jag även 260kr för staravgiften. (Den som van fick tillbaka den som ett pris)
Men det var synd att inte Bella också blev plaserad!
Julia min storasyster var också och tävlade där med sin yngsta ponny Okidoki.
Och det gick super bra för henne med.
Hon har inte tävlat honom så mycket (han är 5 år.)
Hon fick 60,? och de var hans bästa procent hitils.
Men vi tyckte att hon fick för lite procen.
Vi tyckte att hon i alla fall skulle fåt 63%
Men denna dag blev väldigt lyckad!!!!

Bild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0