Lagträning!

Hej Bloggen!!

Idag var jag och Carre i Siggesta och hade lagträning med hela laget plus två reserver.
Dom som ska vara med i laget är Jag, Elvira, Ebba och Sofia.
Jag rider Carre, Elvira rider Gry, Ebba rider Viktor Och Sofia rider på Tin-Tin.
Dom som är reserver är Vanessa och Johanna.
Första omgången är i Stäket den 10/4-11
Och imorgon så ska jag tävla i Mariefred.
Då ska vi vinna igen!!
Vi tränade på 15-meters volter och galoppfattningarna i LC:1 Fasst jag fick göra LC:2s galoppfattning för det är LC:2 som jag ska rida imorgon i Mariefred.
Jag har tyvär ingen bild men de kommer säkert imorgon!!
Ponnykramar från Evelina & Carre!!!!

P.S Pascal hällsar också!!! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0