Lena Lilja!

Hej!!
Igår tränade jag för Lena Lilja.
Det gick jätte bra!!
Det var första gången jag tränade för henne.
Min storasyster red också för henne och det gick lika bra för henne.
Vi ska försöka träna för henne varje gång hon kommer till Fågelbro.
(Hon kommer till fågelbro så åker vi dit.)
Jossan tränade också för henne.
Jag tränade på en övning som jag kallar "kanelbullen" som var jätte bra!
Då red man i som en kanelbulle och ställer.
Man går in på en volt också.
Carre blev jätte mjuk av den.
Han blev jätte svettig och jätte trött.
Imorgon ska jag tävla i Farsta.
Som ni kanske redan vet ska jag rida LC:1.
Jag skriver imorgon eller i övermårgon för vi kommer hem sent.
Och då ska Bella också vara med.
Jag sattsar på placering!!!!!!!
Hällst etta, fast de vill väll alla!!!!!
Skriver snart

//Eve & Carre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0