Lilla super Carre!!

Hejsan!

I söndags var jag och tränade med carre i siggesta.
Det gick super som vanligt!
Carre och jag har värkligen utväcklats de denaste veckorna.
Jag känner mig värkligen redo för Farsta!
Han har t.o.m börjat springa och bajsa.
Och så har jag tränat på lite förvänd galopp.
I Farsta så ska jag rida LC:1
De har jag ridit igenom förut i fredags när jag tränade i siggesta.
Då gick det lika bra!
Frida ska hjälpa mig på framridningen.
Då kommer det säkert gå hur bra som hällst.
Hon hjälper mig nästan varja gång jag är i siggesta med min andra syster Julia.
Men när jag och Frida rider i siggesta tillsammans så rider jag själv eller så säger Julia eller mamma någon komentar.
Och på framridningen till Farsta så ska carre ha sina nya rosa boots!
Och om jag kommer till prisutdelning så ska han ha sina Rosa MIAS RS lindor!!
Snyggt va!?
Jag köpte bootsen i onsdags.
Jag köpte även ett rosa ludd/lurv som carre har på sin lädergrimma som han har när han åker transpot!! *FNISS!!
Jag köpte även en pikeur väst som jag ska ha på framridning. (Fast kanske inte på farsta där kanske det är för kallt och så köpte jag ett par tyglar på Horze. 50 kr
Och så köpte jag ett nytt sadelöverdrag till min sadel.
Ja, detta var lite om min sportlovs vecka!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0