Träning på volten!

Hej!!
Idag tränade jag på volten.
Snön har nästan smält helt där nu så det går jätte bra att rida där.
Jag tränade på skänkelvikningar och det gick jätte bra!
Skänkelvikningarna har blivit mkt bättre sedan jag tränade för stigis!!
Och så tränade jag lite på att ställa och att han värkligen ska böja sig i kroppen.
Jag ska tävla i Mariefred på Söndag och ska ha lagträning på lördag.
Så det blir hårdträning nu i veckan.
Och På söndag när vi ska upp jätte tidigt (jag har B-ponny) så måste vi gå upp en timme innan för då ska man ju ställa om klockan. Både JIPPY och TYPISKT
Både för att det blir sommar snart men att vi måste typ gå upp ca 04.00-04.30
Jobbigt men det ska endå bli jätte jätte kul!

Har tyvär inga bilder!  Men skriver igen på lördag eller söndag. Får se vad jag hinner med. ;P
Skriver om både tävlingen och lagträningen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0