Bogesund div 3 omg 2

Hej!!

Igår var jag i bogesund och tävlade.
Först gick vi upp kvart över fem.
Men var ganska trött men det gick bra.
Det var både förklass och lagklass.
Det kändes bra både på framridningen och på banan.
Då kom jag tvåa. En poäng ifrån!!
Men jag är nöjd endå.
60% blev det
Sen ventade vi väldigt länge innan lagklassen.
Jag var ryttare 3 av siggesta ryttarna.
Då på framridningen gick det värkligen super!!!!
Och på banan med.
Jag kännde på mig att jag skulle få bra prosent.
Och de blev det!!!
66%!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag var fjärde bäst på hela dagen.
Jag vann lagklassen individuellt för B-ponnyer.
Och laget kom trea!!!!!
De blev vi i Stäket med. *FNISS
JAg fick lindor, schabrak, prisent kort på "Andersons häst och hund" 100kr, en rosett i håret och plaketter.
Och rosetter såklart!!
Aja, här kommer lite bilder:














///Evelina och Carre!!!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ni var så fina tjejen! ;) <3

2011-05-19 @ 20:03:49
URL: http://lifeisbitch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0