Hallstavik

Halloooooooo!!

Nu har jag inte skrivit på länge, men de ska det bli ändring på!
Men....
Idag var jag och min syrra i Hallstavik och tävlade.
Vi red LB:1 och en LA:1
Det gick jätte bra!!!!!!
I LB:1 fick han 57% lite snålt betalt men, men..
Det blev ingen placering. TYPIST!
Den som van och den som kom tvåa gick knapt på tygeln.
Det var jag och en annan brun ponny som helt klart såg bäst ut men hon fick bara 58% hon med.

Sen skulle jag sen Julia och Okidoki tävla.
Hon ville få ett till kval till något.
Och de fick hon ungefär 64,50%
Det var värkligen på pricken....
Och hon var nöjd!!!
De anndra kvalet.

Sen var det La:1
Carre var jätte fin på framridningen.
Han gorde jätte bra skänkelvikningar.
De var nästan dom bästa skänkelvikningarna han gjort.
Och på banan var han också jätte fin.
Ryggninngen blev lite kort men ändå.
Det blev 62%!!!!!!!
Jag är jätte nöjd.
Den som vann och kam tvåa red nationelt och carre rids ju bara i lokala tävlingar. Dom red en lokal tävling fast dom brukar rida nationelt.
Så carre blev inte placerad.
Men jag var jätte nöjd ändå.

Sen skulle Julia rida.
Hon fick 64% då med. Enu ett kval.
Nu har hon tre kval och de ska bara vara tre kval.
Så han är färdig med de!

`Phuuuu´ de var jobbit att skriva, så nu kommer några bilder:









/Eve & Carre!!! <333 :) ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

lilla söta archle

2011-05-30 @ 08:31:36
URL: http://almiro.blogg.se/
Postat av: ANONYM

hur får du din häst så super duper ren?? kan du inte skriva ett inlägg om dina shampon,borstar m.m

Och hur du gör när du ´borstar. typ om du börjar med att rykta o.s.v



PS skit fiin häst och super fiin blogg!!! DS <3

2011-06-06 @ 09:22:29
Postat av: Anonym

Jag skulle också vilja veta hur då får din häst så ren :) han är super söt :)

2011-06-13 @ 08:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0