Programridning

Hejsan Svejsan!!!

Igår var jag i siggesta och skulle rida en liten programridning för Nicole Magaliff.
Först red jag fram och han var jätte fin!!
Sen skulle jag in i ridhuset och rida LB:1
Det gick också jätte bra.
Men det gick bara lite fort i galoppen.
Men anars var det bra.
Hoppas han är lika fin på söndag.
Då är det ju final i ponny allsvänskan DIV.3 omg.3
Då ska Siggesta vinna!!!
För vi har jämt kommit trea.
Men de är ju bra för de var många bra lag med.
Det är LB:1 i både lag och för klassen.
Så de är bra!

Idag ska jag rida lite mjuk görande med Carre på ängen.
De tycker han är kul!
Så att han inte lädsnar i Botkyrka.

Några bilder sen igår:





Skriver snart från Eve och Carre!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

lilten men söt

2011-05-30 @ 08:32:25
URL: http://almiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0