Wiad!!!!!!!!!!!

Hej!

I söndags gick jag och bella upp runt 06.30
Bella sov över hos mig.
Vi gick upp och sedan åkte till stallet. Jag skulle ju träna för stigis.
När vi kom in i stallet sjöng vi ja må han leva för carre för han fyller år 1/5
När vi skulle borsta han märkte vi att han... hade en bajs fläck på halsen.
Men vi kunde nästan borsta bort den.
Sen lindade vi honom med rosa lindor och sen bar det av mot Wiad.

Jag tränade först. Jag tränade på galopp upp på medelinjen Och sedan halt.
Carre var jätte duktig!
Vi tränade mkt galopp och carre blev väldigt svättig.




//Eve och carre!!!!

Kommentarer
Postat av: ida

hur mycket fyller han?

2011-05-07 @ 17:08:38
URL: http://vivc.blogg.se/
Postat av: erica&tilda

hej evelina! det är erica från våmhus :)

hur är det? ser att det går bra med din ponny iaf!

när kommer ni till våmhus då? :)

2011-05-08 @ 11:14:45
URL: http://hopprytttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0