Blandat <3

Heej! <3

Idag har jag varit i skolan.
Var vell som vanligt...
Sen åkte jag direkt med skolbussen till stallet.
Jag borstade Carre.
Han har vilo-vecka så han blev bara borstad och ompysslad idag! <3 ;)
LOVE YOU BOY!!! <3<3<3
Hehe, har lite glosor som jag ska plugga lite sen ;)

Roligt inlägg va?!
Var rätt meningslöst faktist....
Men har värkligen inget att göra!!
Ska kolla på barnprogram sen!!
Fett kul ju!!
Jaja det börjar vid 6 så nu ska jag plugga lite!
PUSS!! <3:*

Nu kommer några bilder:


Bogesund!! <3 Kom tvåa i förklassen, vann individuellt och lege kom tea!


Carre, ny duchad förra sommaren!! :´)


På skol-DM!!


Carre pyntas i transporten! <3


Wiiiiiii, vi vann!! <333


Vem är sötast, vem är bäst vem är den som vinner mäst....?
Jooooo, CARRE!! <3<3<3


Min header på bloggen!! Jag tycker att den är fiin, fiin!!


När vi vann KM på Siggesta! <3


Rosa boots och rosa nos ludd! <3
Från "My one" i Täby!! :D

-------------------------------------------------------
Skriver snart!!
/Eve!! <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Söta bilder på Carre <3 <3

2011-11-21 @ 17:32:25
URL: http://alltidmalin.blogg.se/
Postat av: Eve<3

Tack!! Malin<3

2011-11-21 @ 18:20:25
URL: http://carreve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0