Carre var jätte duktig idag!!!! <333

Hej!! ♥

Idag slutade jag halv 1 och var sedan med Bea hoss henne. ;)
Vi hade jätte kul!!
Malin och Linnea var också där!! :D
Sen hämtade mamma mig vid halv 4 och vi åkte till stallet.
Vi bytte om och sen tog v in dom.
Jag borstade Carre och sen Alle.
Frida kom lite senare så jag lindade båda också! ;D
Sen sadlade v och red iväg.
Vi fick skritta fram på volten för det var kol svart!!! :O
Denhär tiden på året är inte specielt kul...... :S
Men som tur är har vi belysning på voltn som är från min kära pappas företag..! ;P
Lyx va!? =D
Vi red och det gick grymt!!
Han var fin i formen och jag var lätt i handen och red mkt med benen!
Jag övade bakdelsvändningar, förvend galopp, trav ökningar och red igenom LC:1 så att det värkligen sitter!! ;)
Vi red i ca. 40-45 min. (Plus fram skrittningen.)
Sen skrittade vi av och borstade av dom.
Min snygga outfit var hallon rosa, även om man knappt såg det i mörkret. ;)
Sen fick dom Betfor och vi åkte hem och åt ost och skink sås! Gotti,,, Gotti!!
Nepp, Nu måste jag skriva på Unikum och plugga.

Bloggar imorgon!!
PUSS!! :*



Wi are best 4-ever!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0