;D

Heyy!! <3

Jag har igentligen inte så mkt att skriva om, men jag har ju inte bloggat på länge... ;)
Nu har jag iaf precis ätit middag.
Tidaigare var jag i skolan och vi hade t.ex slöjd!
Det var mega kul! ;)
Sen gick jag, Bea, Emma och Sara till pyssel och vi var där till ca kl 4.
Sen hoppade jag på Fridas buss och vi åkte till stallet.
Vi tog in hästarna och borstade Carre & alle.
Dom var ganska smutsiga!!!
Eller ganska...... Jag menar mkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu är jag iaf trött även om den är typ 7! <3
Ska kolla på tv.nu och se vad det är på TV.
Imorgon är det utväcklings samtal... :S
Fast det går nog bra!! ;)
Nu ska jag gå, så
PUSS!! <3








/Eve!!!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0