Globen tomorrow!<3

Hejsan!!!<33

Imorgon är det GLOBEN!!!!!!!
Jag längtar galet mkt...!!
Jag ska köpa ett schabrak med brodyr där det står Carette, tränings ridbyxor, fleece täcke ett med hals och ett utan, en läder grimma och en ny Pikeur fleece!!
Det är några av sakerna som ajg ska köpa!! <3
Och så ska det bli super kul när det är show!! ;D
På mig ska jag ha rosa tomte luva, rosa pikeur fleece, rosa strumpor, blå jeans och så! ;D
Ska vara överdrivet rosa i varja fall!!!!!!
LOVE PINK!<3
Jaja, ska fortsätta att kolla på Idol nu så
PUSS!<3;D







NI ÄR DOM BÄSTA JAG HAR!!<333

Kommentarer
Postat av: Bella

Fett fina saker ^^

2011-11-29 @ 21:00:17
URL: http://juvelkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0