Vällingby RS! <33

Ne,men Tjenare!! ;P

Som ni kanske såg på Facebook så var jag och tävlade i Vällingby idag.
I första klassen fick jag 71,11% men blev inte placerad.
Men jag var nöjd ändå.
Han är ju världens finaste!!!! <333
Det var en LC:1 och jag blev inte placerad.
(Det var bara en placerad.)
Framridningen kändes ganska bra.

Nästa klass var en LB:1 och på framridningen var han JÄTTE fin!!
Han gjorde super fina  ökade traver!!!!!
På banan gick han lite under hand och domaren drog ner VÄLDIGT mkt på det!!
60% men jag hade räknat med mer!!!
Men Bella vann i vart fall med 66% GRATTIS till Bella och Skuggan!!! ;D <33
Och i första galopp ökningen brallade han lite.. :S
Då bytte han galopp och sen blev det kors galopp i nästa galopp så de drog också ner en del.
Men sen pratade jag med Stigis och hon sa att jag skulle höja och länga handen lite, så att han inte går under hand.
Ska värkligen tänka på det nästa gång!!!!
Jaja, har lite bilder som mammi har tagit! ;)

Här kommer några av dom:














Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder.
Min dator är väldigt seg!!

CARRE ÄR ALLTID FINAST I VÄRLDEN!!!!
JAG ÄLSKAR HONOM!!!!! <3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni var bäst och snyggast!!!!

2011-11-06 @ 17:00:48
Postat av: Anonym

Så dig igår! Blev helt kär i din ponny! Helt klart finast på hela dagen! :) <3

2011-11-06 @ 17:27:24
Postat av: Eve (jag äger denna blogg) ;)

Tack Tack!!!! Var du där och red? Och isåfall, hur gick det för dig??? :)

2011-11-07 @ 19:17:40
URL: http://carreve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0