Carre, fin alla dagar i veckan!!

Hehe, jag lovar!! Jag ska bättra mig på uppdateringen :O

Oh, juste Hej!!

Det går lite till och från med blogg lusten.
Men nu är jag på G!! ♥
Carre har varit fin!!
På söndag ska jag tävla i förklassen i Botkyrka.
Hitils är det 5 B-ponnisar anmälda.
Det är kul när måga är med tycker jag.
Imorn ska jag rida lungt på ängen.

Oh, juste igår skrittade jag lite på Gandalf för Carre vilade.
Det gick väldigt bra! ♥
Men jag skrittade bara.
Jag ska ju sedan nästa höst eller ngt ta över honom.

Nu sitter jag, Paulina och Frida och kollar på TV.
Det gick inte att vara med Bella för hon skulle vara med någon annan.
Men det blir väll någon annan gång då ;)
Ska fortsätta kolla nu så
PUSS!!! <333


Här är jag och Bella efter en tävling! ♥ :* ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0