Gott & Blandat!

Hellu! ♥

Idag har jag varit i skolan och på pyssel och i stallet. ;)
Jag red och Carre var väldigt fin! :D
Jag övade på att ha väldigt stilla hand.
Han var stadig och jag fick bra stöd i handen. :)
Imorgon så ska vi åka enda ner till Skåne.
Julia och Frida ska tävla där.
För Julia har nämligen kvalat in på ungponny SM för 5-åringar!
Och Frida ska vara med och tävla elit finalen där nere. ;)
Jag hoppas värkligen att det går bra för både Julia och Frida!!

Medans vi är i Skåne så ska Gandalf och Carre stå på Wiad.
Carre ska bara stå där och Sara och lilla Lykke ska ta hand om han.
Och Stigis ska rida Gandalf.
Kommer att sakna honom enormt!!
Och i Lillhagen ska jag även fotta en massa med min snygga kamera.
Det är en Canon kamera med 10 mega pixlar!
Ska ta och äta lite lasange nu så
PUSS!! :*

P.S Åter kommer senare med resultat på mobilen i Lillhagen!

Blir ingen bild för jag orkar inte ladda upp. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0