Rubrik?

Haaaaalllllllloooooojjjjjj!! <333

Nu är jag tillbaka efter en intensiv vecka. ;)
Vi kom hem på måndag kväll från Skåne.
Julia kom trea i A-finalen! :)
Jag har tagit en massa bilder där ifrån som kommer upp senare i vecken. ;)

Dom senaste dagarna efter Lillhagen har jag ridit lill pojken och han har varit såååååååå fin! :D
Jag har tränat på LA rörelser och ryggningen går jätte bra!
Jag hoppas VÄRKLIGEN att jag får plats i LA:1 an i Täby.
Det är risk för att jag inte får plats där.

Imorgon ska Julia och Frida  tävla i Årsta Runsten med laget.
Jag hoppas att det går bra!
Då ska jag även vara med och fotta! B)

Jag skriver mer om resultat imorgon!! <333
/Eve and gulli Ponni!! <3<3<3<3<3



Min gullis som var ny duchad förra sommaren! <3
Visst är han sjuuuukt söt!? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0