Bra ridpass idag!

Tjenare, Tjenare!! ;)

Nu har vi precis ätit middag och vi åt kyckling med potatis. :)
Efter skolan åkte jag hem och sen till stallet.
Jag och mamma mockade och fixade höpåsar och burkar.
Sen tog vi in våra hästar och jag borstade Carre.
Sen borstade jag alle för Frida hade inte kommit!
Alle var BAUNTA lerig!!
Jag borstade en sida på säkert en kvart...!!
Frida kom tillslut!! ;P
Sen red vi och jag hade ett gummi bett på Carre.
För det är väldigt bra att variera bett.
Han var liiiiiiiiiite stel men väldigt fin!!
Jag övade ryggning, bakdelsvändningar, halter och mer. ;)
Han var framot för att vara hem. ;)
Jag behövde inte ens spöt typ halva ridpasset!!!
Sen skrittade jag av och borstade av honom.

Jaja nu orkar jag inte skriva mer så
PUSS!! <3


HIHI, lite av dom sakerna som jag köpte förra året från globen!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0