När kommer den riktiga våren?

Hej!<3 Vaknade runt 8? och ska snart äta frukost. Det har snöat inatt, IGEN! ;( Kan det inte bli vår och sommar snart!? Men aja. Ska träna för Uffe idag. Vid kvart över 3. Kommer nog att gå bra! ;) Bloggar mer ikväll om hur det gick! Och guud var skönt med PÅSKLOV!<33

Längtar efter att tävla igen! Min nästa tävling är i Segersta 28 april tror jag. LA:1 och Lagtävlans programet. Igar var Carre JÄTTE fin!!! I början hade jag ganska långa tyglar och gick på en 10 m volt. Han gick lågt och bra! Sen gjorde vi samma sak i trav och galopp. Han samlade sig väldigt bra på den lilla volten. Uffe vrukar säga att när man travar fram och av ska hästens hals vara under manken för då jobbar dom värkligen med ryggen! Och så tränade jag lite på skänkelvikningar, förvänd galopp, ökningar i trav och galopp och halter. Det gick oxå väldigt bra. Och jag ville avsluta när det gick som bäst! Och han hade värkligen bjudning! I början var han ganska stel i höger vavet men det gick över när jag tränade på lilla volten!

Ha att bra påsklov nu! Ponny kramar från Eve & Carre<3333

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fiiin blogg! :)

2012-04-06 @ 16:57:06
URL: http://feelliiciia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0