Super ponny<3

Hej Svej!

Som jag skrev tidigare tränade jag för Uffe idag!
Carre var väldigt fin och mjuk.
Jag tränade på skritt-galopp övergångar, lilla volten, några ökningar, öppnor osv. ;)
Han var heltenkelt bäst<3

På måndag ska jag tävla!!
Jag skrev ju att min nästa tävling var Segersta men jag ska tävla i Rättvik oxå!
Det är LA:1 och Lagtävlans programet! :D
Är jätte taggad!
Imorgon blir det hårdträning på volten.
Och på söndag tar jag nog det lite lungt.
Tidigare idag bakaade jag en rulltårta! Goooott!<3
Och imorgon blire PÅSKÄGG!!<333 YAAAAAY!!! :DDDD
Carre ska oxå få ett fast med morots och äppelbitar!

Nu ska jag försöka lära mig Lagtävlans programet så Hejrå! //Eveee<3 ;***


Sa jag att du var sööt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0