Tävling i Bollnäs!

Haij! ;)

Orkade inte blogga igår efter tävlingen. Men vi gick först upp vid 5? typ. Sen fixade jag Carre och Frida oki. Till tävlingen tog det ca 1,5 timmar. Vi lastade av och jag red fram. Han var ganska så fin på framridningen. Och på banan var han väldigt fin! Jag fick 72,41% i LB:1:an!!!!! Vi vann då! Jag fick rosett, placket, statyett och glitter spray som man har på hästen. :D Sen skulle Frida rida hon fick 63% i hennes och okis första start tsm och dom blev tvåa!! :D Sen lastade vi ut Carre och sadlade och fixade. ;) Nu skulle jag tävla min första regionala tävling. På framridningen gick det super och på banan med!!!! 69,21% i LA:1! Jag vann då oxå! Då fick jag rosett, placket, statyett och glitter hov balsam typ!? och en rosa ros!<3 Var jätte nöjd den dagen!

Nu ska jag Facebooka lite! Så Puss<3
(tar en halv evighet att ladda upp bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0