Tävling i Rättvik + träning

Orkade inte blogga igår..
Var och tävlade i måndags.
LA:1 och Lagtävlansprogrammet för ponnyallsvänskan.
Men jag var inte med i något lag. ;)
Jag kanske ska vara med i Högbos Div.1 lag snat!
Skulle vara jätte kul!! :D

Men på framridningen var det jätte konstigt harvat!
Det var väldigt ojämt och gropit.
Jag ville inte att Carre skulle bli skadad så jag tog det lite lungt.
På banan gick det seeeegt!
Ingen jätte bra ritt..
Men jag fick iaf 63,68%
Jag blev väldigt glad för jag hade kvalat nationellt!!!! :DDD
JIPPY!<333
Jag blev inte placerad men det spelar ingen roll.
6p från att vinna.
Andra klassen var Lagtävlan.
Det var fortfarande ganska ojämt på framridningen.
Så jag red inte jätte mkt.
Ville bla spara energi tils på banan!
På banan hade han ganska så lagom tempo!
Jag fick 64,85%
Jsg kom tvåa!
I båda klasserna tävlade jag även bland C-ponnysar.
Var väldigt nöjd!!
Julia vann sin ena klass. LA:P1

Igår fick Carre vila
Och  idag ska jag prova att hoppa med Carre lite.
Ska bli kul!
Inte så högt förstås!!!
Nu ska jag hjälpa mormor att städa.
Mitt rum är väldit rent nu!! ;))
På fredag kommer Madde och hennes mamma!
Ska bli kul.
Puss och hej leverpastej!!


Lägger upp fler bilder sen, tar sån tid!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0