Tävlingen i Segersta!

Tjau! Som ni säkert vet var jag och tävlade i Segersta igår. :) Det gick bra! I första klassen var han helt okej på framridningen. På banan var han ganska seg, backade i alla halter, skyggade lite för hörnen osv. Vi fick totalt 66,579% vi vann med 1p. :D Jag fick rosett, plackett, blommor och ett prisentkort till affären Boda Hästshopp typ. Det var 200 i det. I andra klassen gick det lite bättre. Men han gjorde inte halterna bra då häller. Men vi fick iaf 63,714% och vann den klassen med! Jag fick rosett, plackett, grimma, grimskaft, läderputs som man putsar ridstövlarna med, ett Bio kort på 110:- och en blombuket till. :D Det var en väldigt rolig dag! Vi kom hem runt 9 på kvällen. ^^

Nu kom jag precis in från att ha mackat lite hagar och så. :) Mockade runt 10? Ska bara leda idag eftersom daet var tävling igår. Im ska jag rida vanlig dressyr på volten och i övermorgon får han ta det lite lugnt eftersom vi ska debutera nattionellt då. En LA:2 :) Ska bli jätte kul!! Och den dagen fyller Carre 10år oxå! Han ska få en godis-slicksten, hästgodis och två nosludd. Han kommer nog att bli glad!

Jag har inte hunnit skriva det men vi har fått en till häst i familjen. Och då menar jag en häst, ingen ponny. ;)  Det blev 5 åriga Cilantro!♥ Det är Julia som ska ha honom. Han är mörkbrun med en liten stjärn i pannan och lite vitt på ena bakbenet. Julia har en bild på honom på sin facebook om ni är sugna på att titta. ;) Han och Carre har blivit jätte bra kompisar ridan nu!

Ha det mega bra!!! Tjingtjong /Eve<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0