Blandat

Hej!
Har inte bloggat på ett tag nu men ska nog börja igen nu.
Just nu är jag sjuk :(
Och på söndag ska jag tävla på fältis.
Det är en LA:1 eftersom att det är LA:1 på DM.
Skulle igentlgen ha tränat för Uffe idag men men..
Jag ska skriva om SM men just nu orkar jag inte.
Imorgon ska Frida tävla Oki i Segersta.
Skriver väll senare eller imorgon tror jag .
Nu kommer lite bilder från SM :D
 
//Eve :)
 
Invigning :)
Framridning
Framridning igen ;)
Man kune bada där oxå och det älskade Carre!<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Du har en jätte fin blgg Eve! ♥ Sakner dig! ♥ :) www.lifeofpanda.blogg.se

Svar: Tack Amanda! Jag saknar dig med! <3
Evelina Söderström

2012-09-01 @ 09:07:13
URL: http://lifeofpanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0