Globen i fredags!

Hej, nu tänkte jag skriva lite om Globen som var i fredags!
 
Vi var där ca halv 11 och köpte godis, dricka, gick till våra platser osv osv.
Showen började kl: 11:00.
Det var dressyr hela tiden då vi kollade och det var verkligen jätte kul!!
Sen var det clinic med Patrik Kittel och det var också jätte kul och så ville man bara hem och rida så man blev enu, enu bättre!
Blev väldigt inspererad.
Sen kollade vi lite i mässan och jag köpte bara ett rosa spö med glitter och sånt på handtaget.
Det kostade 149:-
Det var det enda jag köpte för jag måste spara lite pengar och så eftersom att man ska köpa julklappar och så.
Och sen åkte vi in till Galerian i Stockholm och så öpte jag 2 saker på Hollister.
En tröja och en kofta.
Nöjd med köpen och det var en veldigt rolig dag!
Puss Puss Eve<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0