Julafton igår

Hej hej!
Hann inte blogga igår eftersom att det var julafton och då vill man ju även umgås med familjen.
Iaf, på morgonen red vi ut på alla hästarna.
Do hade röda täcken och tomte skydd och så för att det skulle se lite juligt ut.
Precis när vi nästan var hemma (kanske 100m kvar) blev Carre rädd för något och jag ramlade av.
Jag landade på knäna och jag kunde nästan inte gå.
Höger knät gjorde ondast och det var väldigt svulet och blått efter bara några få minuter.
Och det var på JULAFTON, ganska otur måste jag säga.
Men idag känns det lite bättre.
Haltar fortfarnade.
 
Nu kommer saker som jag fick i julklapp:
  • Rosa moon boots
  • Rosa shal från H&M
  • Rosa byxor
  • Tröja med volanger
  • Hollister parfym
  • Rosa Hollister tröja
  • 2 T-shirts från Hollister, en vit och en rosa
  • Rutig skjorta från Hollister
  • en stall overall
  • 500 kr
  • En pyjamas
Kanske har glömt att skriva något :)
Bilder kommer sen hoppas jag!
 
/Eve :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0