Träning för Jeanna i Segersta!

Hej!
Nu ska jag skriva lite om träningen igår.
Det vr i Segersta och vi kom dit och så började jag rida fram honom lite.
Det kändes väldigt bra, lite stelt i höger sidan.
Sen i början av lektionen var han väldigt stel åt höger så vi jobbade mycket på det.
Fick väldigt bra övningar hur jag kan göra när han blir sådär stel.
Det blev mkt bättre sen så vi trände på enkla byten åt båda hållen.
Han samlade sig jätte bra och då blev byterna också bra!
Var jätte nöjd med dom!
Sen gjorde vi lite skänkelvikningar och ökningar.
Han gjorde även det bra och efter träningen var han jätte trött och svettig.
Han har ju ganska lång päls nu för jag vill inte klipp honom nu när det är så kallt ute.
Mern det var verligen ett bra pass och det var många övningar som gjorde honom väldigt fin.
KRAM!<3
 
Bild från igår<3
 
 
Bild från hagen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0