bra-dåligt <3

Hejsan på digsan!! :)

Som ni säkert vet har jag varit på läger hos Stigis!
Vi kom dit typ vid 8 på kvällen på fredagen.
Sen packade vi upp och så och gick sedan in och åt middag.
Vi åt kurry kyckling. Gott, gott! <3
På lördagen gick vi up vid 7 tiden och fodrade hästarna och släppte du all hästar i hagen. :)
Jag skulle rida vid ca 12.
I början av lektionen ville vi att han värkligen skulle gå framot och så.
Man han ville inte galoppera framot i vänster galoppen...
Jag hoppade av och stigi fick böja honom.
Han reagerade lite på höger fram så jag skrittade av honom och tog upp han till stallet. :(
Han är typ lite mobbad i hagen så vi tror typ att han är väldig trött och att han inte får vila och så.
Vill att han ska bli frisk!!!
Han får nu gå i en egen hage.

Åter till lägret!
Dag 3 fick jag rida Gandalf istället.
Han var jätte fin!!
Han var rund och fin det mäsa av ridpasset! ;)
Jag har ju inte ridit honom så mkt så jag var jätte nöjd!

Idag 23/1 var jag först i skolan pch sen kom jag hem.
Jag åt mellis och gick sen ner till stallet och mockade och fixade till carre.
Jag borsade honom och smörjde hans ben med linement.
Alla benen då altså!! 

Carre har fått en vetrenär tid på Ulltuna den 30/1.
Nu ska jag ta och plugga, gå in på fb och kolla bloggar!! :) <3

Puss och kram kexchoklad!!
//Eve<333


Jag lider för dig älskling<3
Allt ska bli bra i ditt ben! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0