Carre är som en fyrklöver! Han ger tur, men tog lång tid att hitta!<3

Haj på daj!! ;D

Idag har jag jätte ont i magen ;(
Ligger i sängen och har precis varit inne på Facebook och chattat med Amanda! <3
Eller gör fortfarande faktist!!
Det är bra att ha en blogg när man är sjuk!!! :)
Annars också faktist! ;)
Frida, Julia och mamma är i ögbo och tränar!
Jag ska typ dit på måndag.

På tisdagär det första dagen i nya skolan...! :S
Litte pirrit!
Men det går nog braaaaa!

Den 4 feb Är det tävlig i Högbo!
Det var inte LA:2 uta lagtävlan.
Jag ska rida LB:1 och Lagtävlan!
Hoppas att det går bra!!
Paulina ska också tävla där tror jag så då kommer vi att träffa dom!! :DD
Ska typ gör ngt

KISS AND HUG!!

//EVE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0