Första inlägget 2012!

Hej hopp!!

Som ni såg rubriken så är detta 2012s första inlägg! ;)
Dagen började med att gå upp vid halv 8 och släppa ut hästarna.
Frida var magsjuk och hade kräkts 4 gånger inat...
Jag vet, intresant va?! ;) Elr inte!!
Aja,,,,,,,
Hoppas att inte jag blir smittad!! :S
Idag var vi även i Högbo och tränade!
Det gick super bra!!
Jag red igenom LA:1, samlade och ökade galoppen, enkla byten, halt till galopp, bakdelsvändningar, skänkelvikningar osv!
Jag kanske ska rida LA:2 i Högbo någon gång i februari. :D
Så jag övar inför det frogramet!
Det är LB:1 också, men vet inte om jag ska rida den. :)
Eftersom Frida var sjuk red jag Almiro också. (I Högbo.)
Julia red Gandalf samtidigt också.
Det gick väldigt bra!
Inget spec så där. ;)
Förutom att jag inte fic stopp så honom efter en galopp en gång.. ;)
Fast det gick bra! Jag fick stopp på han sen! :)

Har precis ätit middag!
Köttbullar,potatis och gräddsås!! MUMS!! ;D
Och efter det tog jag en av mina Cupcakes<3 som jag bakade igår!
Dem har blå ocg rosa "Glasyr".
Suuuuuper snygga! ;*

Nu vet jag inte vad jag ska göra...
Orkar INTE blogga mer i varjefall!!

HejDå! Puss o Kram!! <333 ;****** :D

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
HIHI! Kollade på Timmon och Pumba igår! ;DD
Sorry för dåliga bilder...!

/Eve<333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0