Tränings läger hos Stigis!

Hej Svej!!

Dom senaste tre dagarna har jag, Frida ocg Julia vait på tränings läger hos Stigis! Vi kom dit ca 11:00 på tisdagen. Vi red och så och Carre var super fin! Jag övade på öka och minska galoppen, öppnor, slutor, lite ökade traver osv. :))) Jag var super nöjd med den dagen! Till middag åt vi kyckling med pasta typ. Super gott... Dag 2: Vi gick upp vid ca 06:30 på morgonen och vi fodrade hästarna med Madde. Sen släppte vi ut dom. Vi red ganska tidigt. Jag red som nr 2. Jag tränade på ungefär samma saker som jag gjorde dag 1. :) Även då var jag nöjd! <3 Till middag åt vi tacos! Suuper gott! Fast köttfärsen blev det rätt mkt vatten i...       Dag 3: Vi gick upp samma tid som dag 2 och åt frukost och fodrade. Jag red både carre och Gandalf då. Carre var super fin och jag övade på samma saker hela lägret! ;D Hans mellan traver var suuuper fina! Jag är jätte nöjd med dom! Stigis sa även att hans galopp hade blivit jätte fin!! Sen red jag Gandalf. Han var också fin!  Stigis säger att jag ska få honom lite rundare men vi kan dom flästa övningara. :) Så jag ska träna lite med snodd på honom hemma. Vi åkte hem vid ca 14:00. Carre tyckte det var skönt att få komma hem. :))) Han blev jätte glad när vi släppte ut honom i hagen i morse!

Idag har han fått vila! Han r så söt min lilla ängel!<3 Vad skulle jag göra utan honom?? ;* <333




En massa små sööta bilder!!! ;*******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0