Vart ska man börja...! ;)

Tjaba! :D

Idag har jag och Frida varit och tränat i Högbo!
Jag red Gandalf och hon red Oki!♥
När vi kom fram mårkte jag att jag hade glömt sadel jord till sadeln...!
Först tänkte vi att jag skulle rida barbacka men sen kom mamma på att vi kanske kan låna en av ridskolan där.
Vi gick upp och fick låna en.
Super snällt!!
Och så när vi skulle sadla märkte jag att det var fel sadel och att det var inga stigbyglar på den.
Blev man galen eller........ ;o
Men jag fick rida utan stigbyglar så jag skrittade mest.
Jag skrittade igenom Lagtävlans programet så att jag kommer ihåg det! :)
Det gick bra!
Han slämmade mkt och gick bra på tygeln!!
Sen i ridhuset träffade vi Märta och hennes mamma där och pratade lite.
Sen åkte vi hem.
Vi mockade och fixade allt i stallet.

Nu ska vi äte så jag måste gå
PUSSISAR!!!<3

//Eve

Bilder kommer kanske! ;)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0