Träningarna idag

Idag har jag först släppt ut hästarna med Julia och pappa för mamma och Frida skulle till Stockholm. Mamma skulle jobba och Frida skulle gå på grönan med en kompis. På förmiddagen packade jag och Julia till Dagstorp (derbyt) och så. Sen åt vi lunch och efter de skulle jag rida Alle (Almiro) och Julia Gandalf. Jag red Alle eftersom Frida var borta. Det gick jätte bra faktist, lite stark i galoppen men jag är ju inte så van vid honom och så. ;) Sen skrittade vi ut på Carre och Oki. Jag her köpt en "luva" till Carre som han ska ha på tävling och så satt han hade den på sig idag och han var jätte snygg i den. Den är grå med mörkrosa kant.
 
Imorgon ska jag och Julia träna för Jeanna eftersom det är dagen innan Dagstorp. Och vi åker ill Skåne på torsdagen fast vi tävlar på fre, lör och söndag. Och sen ska vi ju vara kvär där tills Falsterbo som Sillen ska vara med i. Jeanna ska tävla honom där.
Ha det så bra så hör jag av mig imorgon! Seeya     
Julias blogg: www.gojulia.blogg.se
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken fin bild på dig och Sillen!! :D

2012-07-03 @ 22:35:15
URL: http://gojulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0