Fungerande data!!!! :D

Whoho!! Min data funkar igen!! Har ju inte bloggat på ett tag så jag kör igenom veckan som har varit! ;)
I måndags kom Stigis till oss och hade lektioner och så. Hon sov över en natt och vi tränade för henne även ett pass på tisdagen. Jag tränade mkt på galopp, bakdelsvändningar osv båda dagarna. Vi har även badat mkt dom senaste dagerna ganska skönt i ån faktist! I söndags åkte jag och Frida på läger hos Uffe. Vi var där tills onsdagen. Vi red 2 pass varje dag utom på söndagen för det var då i kom. Man red två och två. jag red med en tjej som heter Anna-Clara som har American Dollar (kallas dollar) och det gick jätte bra för oss båda! den sista dagen red vi igenom program och så. Det gick jätte bra men Carre var lite trätt efter alla passen (på sista dagen). Det var god mat och jätte kul!
Nu sitter jag i bilen på väg till mormor. Vi ska vara är tills på söndag. Ska bli skönt med lite semester ;)
Vi åker på torsdagen till Ponny derbyt i skåne. Carre och Oki ska stå hos Carres förra ägere, Linneah. Och vi kommer stanna i skåne i ca en vecka för fina Sillen ska tävla i Falsterbo! Lill pojken, han är så duktig!
 
Ha det jätte bra hörni!! //////Eve och Carre<333
 
 
Kommer fler bilder sen! Kommer börja blogga som vanlig nu elr när vi kommer hem från mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0