Awesome helg!<3

Hejsan!

Jag vet att jag inte har bloggat i helgen men jag, Frida och Julia har varit några dagar hos Stigis!
Blogg.se appen funkar typ inte längre.. ;(
Men iaf, Carre har varit jätte fin!
Första dagen red jag inte så år alls men jag fick fram honom bra och var ngt ostadig men jag var ändå nöjd!
Andra dagen var det KM på Wiad så vi fick kolla och så!
Jag vet inte riktigt vem som vann hen hon hade iaf 74%
Och Sara och Amarillo kom tvåa!
Grattis till dom!
Och Maja och Jw var oxå duktiga!
Jag red innan det var KM fast mest själv.
Jag skrittade mest och travade några varv.
Stigis hjälpte mig lite.
Sen åkte vi och tittade när Madde tävlade i Södertälje.
Hon kom två av 30 starter!
66% och jag tror att hon var nöjd!
Dino var också jätte duktig!
Dag 3 Var carre finast av alla dagarna.
Han var rund och gick värkligen framot!!
Jag tränade inte häller "jätte" hårt.
Sen red jag Gandalf lite men han var väldigt pigg så Julia fick rida lite i slutet oxå!
Lykke var oxå i stallet då så jag och Frida var med henne!
Sen åt vi lunch och sen åkte vi hem.
Vi packade upp allt i stallet och hemma.

Nu är det Måndag och ska snart gå till skolan!
Carre ska antingen vila idag eller så ska vi åka till Högbo och befesta det som vi gjorde på Wiad!
Jag hoppas att vi kommer till Wiad snart igen.
Men nu ska jag strax äta så  HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! /Eve<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0