HIHI!<3

Alla barnen hade Facebbok,
utom Siv, hon hade ett liv!! :DDD

Gåtor ur boken: Flams!!

1.Det var två mjölkpaket som pratade.
-Vad är det med dig då?
-Jag är sur!!

2.Varför äten norrmän sniglar?
-Vet inte..
-Dom gillar inte snabbmat!

3.Lisa och Pelle rodde i en båt.
Pelle rodde åt väst och Lisa åt ost.
Vilket håll kom de åt?
Svar:Väst för Lisa åt ju ost!

4.Vilket djur hatar berg-och-dal-banor?
-Vet inte..
-Anti-Loper!

5.Den stora skorstenen till den lilla:
-Du är för liten för att röka!

(ingen gåta men ändå)
6.Två huggormar möttes på en stig
-Är vi giftiga?
-Ja, det är vi, hurså?
-Jo jag bet mig i läppen! ;D

7.Lilla Sara går fram till läraren med en teckning.
-Titta jag har målat en ko på en äng.
-Men var är gräset??
-Det har kon ätit upp.
-Men var är kon då??
-Den gick när gräset tog slut!

Nu orkar jag inte mer men PUSS! /Eve<3 ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0