Tävling i Ludvika!

Heeeeej!

Nu kom jag nyss hem från nästan en hel dag på tävling i Ludvika!
Första klassen var en LC:2 och han var jättefin på framridningen!
Sen kom det någon som jobbade där och sa att jag fick ett par ridstrumpor ochn en "gott och blandat" påse!
Bara för att jag hade ridit LC:2 istället för LA:1 typ.
Så att det blev fulla klasser.
Lite konstigt men bra för mig!! ;)))))
Sen skulle jag typ på banan.
Men på banan var han rädd för ett av hörnen.
Han ville inte gå förbi där..
Han slängde sig åt sidan och var jätte jobbig!
Men annars var jag väldigt nöjd!
Men det ledde ändå till vinst!!
63,5%.
Inget super resultat men jag var ändå nöjd!
Jag fick rosett, plakett och typ knoppnings saker.
Det var rosa snoddar, flät gel och glans schampo typ som luktate citron! ;))

Nästa klass var LB:1
Jag red nästan inte fram någonting för han var redan jätte fin!
På banan ver han jätte fin!
Han skyggade inte för hörnet någon gång.
Jag fick 71%!!
Det blev en vinst till!
Jag fick ett schabrak som var ganska snyggt.
Det var svart och hade typ en ficka på sig! ;)
Och så fick jag ett par BR ridhandskar.
Dom var blåa och ganska så snygga!
Carre var jätte trött efteråt så imorgon och på måndag ska han bara vila elr skrittas!
Bilder kanska kommer!
Om jag orkar ladda ner dom till datan! ;)

Nu ska jag gå så
PUUUUUSS! /Eve & Carre<3333


Blev samma bild igen!
Var så fin tycker jag!!!!<33


Kommentarer
Postat av: Julia

Ni är bäst! :)

2012-03-24 @ 18:26:32
URL: http://gojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0