Träning på Fältis! :D + mkt mer!

Hej Hopp!

Idag är det fredag och jag känner ig mkt piggare men jag var ändå hemma från skolan.
Vid 15:30 ska jag prova en ny tränare som heter Uffe Lind. :D
Tror att det stavas så! ;)
Ska rida på Fältis då!
Men jag ska fortfarande fortsätta att träna för Stigis!!!!!
Carre har varit väldigt fin dom senaste dagarna!
Har inte orkat träna så hårt men han har ändå varit fin! :)

Och imorgon ska jag tävla i Ludvika!
LB:1 och LC:2.
Vi ska typ gå upp vid kl 4 på morgonen ^^.
Så senare idag ska jag schampa och knoppa och fixa!
Idag var vi även på Hööks.
Jag köpte en slick sten till Carre med Halon smak!
Och en slags borste som typ heter "Magic Brush".
Dom är tydligen ganska så bra att å bort lera och så med!

Nu ska jag gå och packa och sååååå
puss/ Eve<33

image description
L♥ve you boooooy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0