Tävlingen i Eskilstuna

Igår var ju jag och tävlade i Eskilstuna. På framridningen gick det väldigt bra och på banan hade vi en del missar men det blev totalt 58%. Jag är nöjd för att det var min första nationella tävling. Men jag visste nästan att enklabyterna, halterna och bakdelsvändningarna inte skulle bli toppen.

Min nästa tävling är Mantorp. Det är två dagar. Första dagen är det LA:2 och LA:4, andra dagen är det bara LA:4. Nu blir det hårdtrning på dom sakerna som inte gick så bra.
Ha det gott!!!

image description

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag tycker verkligen du ska vara nöjd med din första nationella start, mer träning på dom nya övningarna kommer att ge resultat, du är så tapper. / Pappa

2012-05-03 @ 23:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0