Tävlingen i Mantorp

Hej o Hopp!

Vi kom hem vid ca 7 på kvällen igår.

Dag 1: Vi åkte hemifrån vid ca 06:00. Det tog 5 timmar dit. Första klassen var en LA:2. På framridningen var han ganska fin. Red fram i ca 40 min. På banan skyggade han lite för ena hörnet och det gick inte så bra.. Vi fick 54%. Andra klassen var LA:4. Han var ganska ostadig på banan och hade några missar. Var mr nöjd med den än med LA:2:n. Vi fick 57% Sen åkte vi dit vi skulle bo. Det tog ca 30-40 min att åka. Det var bed and box typ. Man det roliga var att det var Sussi från Bullandö stallet som hade flyttat dit! Och vi visste inte det! ;D För i hagen såg vi att Kim stod där och så. Sen på kvällen åt vi thai mat och spelade biljard som fans där.

Dag 2: Vi vaknade runt kl 6 och fixade hästarna och åt frukost. Julia red först. Hon fick 78% i ungponny bedömning. Hon kom 2:a. Sen red jag fram och så. Han var jätte fin på framridningen!! På banan med. Vi fick ungefär 62% Var fötte nöjd med den klassen! Sen åkte vi hem och packade upp och fixade! Bilder kommer nog upp sen.

Det är bara 24 dagar till skolavslutningen och 25 dagar till min födelsedag!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0