Dagens och gårdagens ridpass!

Tänkte skriva lite om ridpassen som varit eftersom att jag inte har gjort det än. :)

Igår red jag lite lugnt bara. Mest lösgörande. Han kändes väldigt fin och jag red lite över en bom och det tyckte han var jätte kul!! :) red i kanske ca 25-30 min.

Idag red jag både Gandalf och Carre. Jag red Carre först. Det var ganska hårt på banan så jag fick rida ganska lugnt idag med. Mest lösgörande idag med. Jätte nöjd!

Gandalf red jag också på banan. Han var inte lika känslig för hårt underlag så jag kunde rida lite hårdare på honom. Det gick jätte bra vissa stunder och lite svårt ibland. Är väldigt nöjd med honom med!
Kram Eve<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0