Hej igen!

Hej! Ja, det var ett tag sedan jag bloggade. Behövde en liten paus för jag har inte orkat blogga. Kommer bara ta ridpassen väldigt kortfattat så ni får veta lite hur det har gått och så också!
 
Carre har varit väldigt fin under veckan, lite stel i högersiddan så jag har jobbat mkt med det. Har tränat mkt på enkla nyten, skolor, skänkelvikningar, skritt piruetter osv. Har känts väldigt bra och det käns som vi har utvecklats lite. ;)
 
Gandalf red jag i tisdags. Det gick helt okej. Även han är mkt lättare i vänster varvet. Han gick i form nästan hela tiden i galoppen och en hel del i traven också. Är nöjd!
 
Almiro red jag i torsdags. Det var ett av dom bättre ridpassen! Han gick väldigt stadigt men han häll på lite med tungan :( Är nöjd ändå!
 
Idag ska jag, Frida och Julia åka och julhandla! Och igår fick Julia körkort så hon kan köra ;) :D Nu ska jag äta frukost så
KRAM!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0